zaterdag 7 april 2012

Betekenis dromen over vleermuizen en demonen

Van het forum:

Vannacht droomde ik, dat ik in mijn eigen huis zat, ik keek naar buiten en zag vleermuizen (gewoon, zwarte). Ik keek nog een keer en het werden er steeds meer. Ze vlogen en verzamelden zich om mijn huis heen. Er lag sneeuw en de vleermuizen werden groter, soort vleer-honden, ik weet het niet. Toen keek ik nogmaals en het bleken vliegende duivels, zwarte demonen met een lange staart met een punt eraan. Ik draaide me om, realiseerde me dat ik mijn spullen moest pakken. Iemand zei me ook, dat er een vluchtauto beneden stond en dat ik al het nodige moest inpakken.

Ik keek nog een keer door het raam heen en ik stond oog in oog met een demon. Het had heel lichtblauwe,holle, kwade ogen, het staarde me recht in de ogen aan en likte, alsof ie wou zeggen dat ik zijn volgende snack zou zijn. Ze bonkten met z'n allen op het raam, ik was bang dat ze naar binnen zouden komen. Opeens, was ik in mijn ouderlijk huis. Dat was ook omsingeld door die zwarte demonen. Ik moest opschieten met m'n spullen te pakken. Ik pakte al het nodige in één koffer. 'Snel, naar zolder' riep een onbekende man met vieze tanden.

'Er is geen tijd te verliezen!' Ik rende naar boven en hij zei dat ik mijn katten niet mee mocht nemen. Ik legde zowat bedelend uit, dat mijn katten mijn kinderen zijn en dat ik ze nooit achter zou laten. Hij zei dat het onmogelijk was.

Toen waren we op zolder. Ik keek naar beneden en de demonen vlogen overal. Op zoek naar mij. Ze zagen er zo hels uit, lelijk, zwart, vampier-achtige tanden en lichtblauwe/holle ogen. Ze moesten me hebben en ze begonnen op de ramen van de zolder te bonken. Ik rende naar beneden, moest mijn katten verzamelen en in hun reismand doen. Ik zou ze nooit achterlaten. Het raam brak en ik werd wakker.

Benieuwd wat deze droom kan betekenen? Kijk eens op het droomsymbolen woordenboek of stel een vraag op het forum van GroteBeer.Net.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten