dinsdag 30 maart 2010

Een feest in de tuin

Een tijdje geleden kwam ik op een forum de volgende beschrijving van een droom tegen:


"Ik zat met mijn moeder buiten in de tuin. We hadden het over een feest (geen idee wat voor feest) De buurman hoorde ons en kwam met 3 licht groene jurken aanzetten, die hij op de tafel neer legde. Mijn moeder gaf hem 12 euro voor die jurken. Ik vond in mijn droom die jurken echt heel mooi, maakte me niet druk of ik er wel in kon en vond het gedrag ook prima.
Het maffe is dat we thuis maar met 2 vrouwen zijn en niet met 3".


De persoon die deze droom heeft ervaren zit goed in haar vel. Ze is gelukkig en tevreden over zichzelf(de jurk). Ze heeft haar vrouwelijke kant geaccepteerd en ze gebruikt haar vrouwelijke intuïtie om zichzelf te leiden (en dat is goed). De dromer ontwikkeld zichzelf op een positieve manier en ze is aan het groeien (de tuin). De groei zit 'm in het gebied van zelfkennis/zelf-ontdekking, creativiteit, verbeelding (het getal 3) en spiritualiteit (getal 12: spirituele kracht). De moeder staat symbool voor intuïtie en kennis die in jezelf huist, die je voortstuwt en inspireert. De dromer is een behulpzaam persoon (de buurman). De kleur groen staat voor gezondheid en geluk.

Al met al een zeer positief plaatje! De boodschap voor de dromer is dat ze goed bezig bent (en dat weet ze ook ;-)). Het feest (dat in de toekomst gaat plaatsvinden) zou kunnen betekenen dat de persoon eropuit trekt om te genieten.

Zie ook: http://www.grotebeer.net/droomsymbolen.php?letter=f&index=1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten