woensdag 31 maart 2010

Verdwalen in een groot huis

Via de mail ontvingen wij het verzoek om een droom te verklaren. De droom ging als volgt:

Ik verdwaal in een heel groot huis, alle trappen op, kamers die doorlopen naar andere kamers, deuren die ik open en waarna ik weer in een nieuwe gang uitkom, maar ik weet nooit waar ik naar op zoek ben en toch voelt het alsof ik wat zoek. Ik raak altijd de weg kwijt en uiteindelijk voel ik dan paniek dat ik de weg niet terug vind.

De betekenis van de droom:

Het huis staat voor je leven. Je hebt heel veel verschillende kansen en mogelijkheden, je kunt heel veel, maar je weet niet waar je naartoe wilt of gaat. Je hebt het gevoel dat er iets ontbreekt in je leven, dat je ergens naar op zoek bent, maar je weet niet wat. Dit gevoel kan je af en toe ontzettend benauwen en naar de keel vliegen.

Ook benieuwd wat de betekenis van jou droom kan zijn? Kijk eens op http://www.grotebeer.net. Er is een forum waar je vragen kunt stellen en een droom symbolen bibliotheek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten