woensdag 31 maart 2010

Familie droom

Op het forum van grotebeer.net werd het volgende verslag geplaats:

Ik sta in een gang er is mooi helder licht aanwezig. Ik loop een paar passen en ga rechtsaf een kamertje in. Er zijn geen meubels ,maar er is ook veel helder wit licht. In het midden van het kamertje staat mijn oveleden opa, hij kijkt mij aan en begint van blijdschap te lachen, bijna tot huilens toe. Hij pakt me vast en begint me te kussen. Toen hij mij losliet, stond ineens mijn vader naast hem [die leeft nog]en naast mijn vader staat zijn 2 jaar oudere zus, mijn tante. Mijn vader gaf mij alleen maar een kus, mijn tante stond met haar hoofd een beetje te leunen, tegen mijn vader aan. Mijn tante kwam wat verlegen over. Toen deed ik een paar passen achteruit en links van mij staat ook ineens mijn jongere zusje die is overleden naast mij en ze reageerde zo, alsof ze van deze ontmoeting af wist. Zij werd niet gekust door mijn opa of mijn vader. Ik ben nog even verbaasd blijven staan kijken naar ze en mijn zusje keek niet eens toen dit zich afspeelde.

Wat is de betekenis van deze droom? Lees hier de droomuitleg:

Deze droom zegt iets over je gevoelens naar je familie. Je hebt een sterk gemis van een warm familiegevoel, familiebanden en het gezamenlijke verleden dat je samen met je familie hebt. Je voelt je wat familie betreft niet geborgen, gewaardeerd, geliefd.

Ook benieuwd wat de betekenis van jou droom kan zijn? Kijk eens op http://www.grotebeer.net. Er is een forum waar je vragen kunt stellen en een droom symbolen bibliotheek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten