woensdag 31 maart 2010

Zweven

Via het forum van grotebeer.net kregen we de beschrijving van de volgende droom:

Ik lig in bed en ineens begin ik te zweven, laag over de grond naar de slaapkamer van mijn middelste zoon. Op zijn bed zit mijn jongste zoon, ze zijn met iets bezig,ik weet niet met wat. Het is schemerig in de slaapkamer. Terwijl ik de slaapkamer binnen komt zweven zeg ik tegen mijn jongste zoon: "kijk eens wat ik kan", hij kijkt mij met een opengevallen mond aan. Mijn middelste zoon zit op de grond op zijn hurken, vlak bij mijn jongste zoon. Toen ik bijna bij hun was, probeerde mijn middelste zoon mij terug te duwen, meer tegen te houden. Voor hem leek het oud nieuws dat ik kon zweven. Mijn jongste zoon moest er om lachen. Op hetzelfde moment dacht ik: "Ik wil een keer hoog gaan zweven, maar ik denk dat ik het misschien niet zal halen." Terwijl ik die gedachte had, werd de kracht van het zweven wat minder.

De betekenis van deze droom:

Deze droom geeft aan dat je bezig bent nieuwe vermogens en talenten te ontwikkelen. Je staat er eigenlijk zelf van te kijken dat je dit kunt, maar geniet er wel van. Je mag hierin meer zelfvertrouwen krijgen, want anders vorm je voor jezelf een hindernis. Het kan zijn dat je het gevoel hebt dat je kinderen je afremmen of niet genoeg waarderen.

Ook benieuwd wat de betekenis van jou droom kan zijn? Kijk eens op http://www.grotebeer.net. Er is een forum waar je vragen kunt stellen en een droom symbolen bibliotheek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten