maandag 30 mei 2011

Betekenis droom: Gekleurde hokjes

Via het forum op grotebeer.net kregen we de volgende beschrijving binnen:

"Ik sta in een hokje,ongeveer 1 meter in het rond.De 4 muurtjes hebben allemaal een andere kleur. Ook de vloer heeft een andere kleur. Het zijn heldere kleuren, vrolijke kleuren. De kleur wit is aanwezig en er is ook veel licht.

In het hokje sta ik met mijn armen wijd van hoek naar hoek. Ik zie dat er een man aanwezig is ,hij heeft een hoed op en een lange regenjas aan. Ik kan zijn gezicht niet zien. Hij staat met zijn hoofd naar beneden.

De man staat ongeveer 3 meter achter mij aan de rechterkant. Ook merk ik dat er meerdere hokjes om mij heen zijn. Ik had geen schoeisel aan. De vloer voelde goed aan. De man stond buiten de hokjes. Buiten de hokjes was het donker."


De betekenis van de droom:

Het hokje waarin je staat betekent dat je jezelf beperkt. Je mag jezelf meer ruimte geven. De kleuren staan voor de verschillende facetten die je hebt, het wit staat voor het spirituele. De andere hokjes staan volgens mij voor alle andere dingen die je nog wilt proberen en doen. Je hebt veel meer mogelijkheden dan je zelf in de gaten hebt.

De man buiten het hokje staat denk ik voor je mannelijke energie (o.a. assertieve, rationele, agressieve en concurrerende energie). Die mag je meer in jezelf integreren, daar mag je meer mee doen.

Ook benieuwd wat de betekenis van jou droom kan zijn? Kijk eens op http://www.grotebeer.net. Er is een forum waar je vragen kunt stellen en een droom symbolen bibliotheek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten