woensdag 25 mei 2011

Droomuitleg: Bij de tandarts

Op het forum van grotebeer.net werd het volgende verslag geplaatst:

Ik zou met iemand meegaan naar de tandarts, we hadden daar afgesproken. Terwijl ik in de wachtkamer zat, bleek dat diegene niet kwam opdagen. Ik vroeg of ik de afspraak dan kon doen, omdat ik over 3 dagen zelf een afspraak had. Dat was goed, maar ik moest eerst mijn tanden poetsen. Dit ging bijzonder traag voor mijn gevoel en de tandarts was intussen ook wat anders gaan doen. Uiteindelijk lag ik dan in de stoel en kwam de tandarts erbij. Maar hij zei: er is iets mis met je benen, je aderen zijn zwak, ik kan je zo niet helpen. je moet eerst 2 weken in steunkousen, daarna mag je terug komen. Hij regelde 2 verpleegsters voor me, die kwamen en trokken allebei 1 panty/steunkous achtig iets aan, tot aan mijn lies. Ik zei: is dit nou echt nodig? Ja, zeiden ze, anders krijg je hetzelfde probleem als je moeder (spataderen). Ik baalde van het uitstel, dat ik niet geholpen kon worden door de tandarts, maar er zat niets anders op.

Wat kan deze droom betekenen? Lees verder voor de droomuitleg!

Er is iets waar je tegenop ziet, maar je hebt besloten het toch te gaan doen. Je bent bezig obstakels op te ruimen, alleen dat schiet voor je gevoel niet echt op.

Je benen staan in je droom voor hoe goed je vooruit komt in het leven. Anderen vinden dat je daar hulp (steun) bij nodig hebt, (omdat je anders hetzelfde probleem krijgt als je moeder?), maar dat vind je zelf onzin.

Ook benieuwd wat de betekenis van jou droom kan zijn? Kijk eens op http://www.grotebeer.net. Er is een forum waar je vragen kunt stellen en een droom symbolen bibliotheek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten