zaterdag 28 mei 2011

Betekenis van een droom: Terugkerende dromen

Via het forum van grotebeer.net kregen wij een vraag over een tweetal dromen die terug bleven komen. Wat is hier de betekenis van?


Bij een zit ik in een bus en die krijgt een ongeluk, waardoor ie een aantal keren omrolt en we komen altijd ondersteboven te liggen en ik probeer in paniek eruit te komen. Vaak wordt ik al krassend met mijn vingers over de muur of deur wakker.

Bij een andere droom vallen mijn tanden uit, dat schijnt een vrij vaak voorkomende droom te zijn vooral bij vrouwen.


Die bus die een ongeluk krijgt, staat voor het niet onder controle hebben van je leven. Het wil niet zo zeggen dat dat echt zo is, maar het is wel wat je voelt. Een situatie ontspoort en jij kunt er niet uitkomen, je zit gevangen.

Het verliezen van je tanden daar ook voor. Als je droomt dat je je tanden verliest, dan staat dit voor je gevoel dat je machteloos bent in een situatie in het echte leven.

Ook benieuwd wat de betekenis van jou droom kan zijn? Kijk eens op http://www.grotebeer.net. Er is een forum waar je vragen kunt stellen en een droom symbolen bibliotheek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten