zaterdag 8 oktober 2011

2 vragen

1.Ik droom steeds vaker dat ik achterna wordt gezeten door mensen en dan ben ik de hele droom op de vlucht. De ene keer zit ik in het leger en wordt ik achterna gezeten en de andere keer is het gewoon buiten en wordt ik achterna gezeten.
en soms (als ik niet wakker schrik) kom ik opeens ergens en dan zie ik hoe iemand wordt gemarteld en wordt vermoord sad smiley meestal zijn dit bekende van me.
Wat zou dit kunnen betekenen?

2.Mijn dromen zijn ook heel vaak erg geloof waardig en heel erg diep dan denk ik soms in het echte leven dat die dromen waar zijn gebeurd.En als ik dan wakker wordt voel ik me in soort van fases wakker worden heel raar is dat.Ik denk ook nooit in een droom dat ik droom.
Hoe zou ik dit kunnen verminderen? of meer bewust kunnen worden in mijn dromen?

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten