zaterdag 8 oktober 2011

Schreeuwen zonder geluid

Er zijn een aantal dromen (nachtmerries) die ik herhaaldelijk heb gehad, een daarvan is dat ik wil waarschuwen of soms om hulp schreeuw maar niemand hoort mij, radeloos probeer ik mij verstaanbaar te maken, ik schreeuw het uit maar er komt geen geluid uit.
Bij een van deze dromen was mijn moeder overleden en tijdens de begrafenis waarin wij intens verdrietig waren, riep mijn moeder mij en vertelde dat ze niet "dood" was, ik kon haar zien en riep uit vreugde naar mijn zusters dat ze er nog was.
Mijn zussen konden haar niet zien en dachten dat mijn verdriet voor hallucinaties zorgde.
Weer voelde ik mij de roepende in de woestijn en soms wordt ik badend in het zweet wakker, mijn vriend heeft mij wel eens wakker gemaakt omdat ik huilde of schreeuwde.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten