zaterdag 8 oktober 2011

Experimenten?

de eerste droom was over iemand die een ongeval heeft gehad en er zeer erg aan toe was.
Ik zag niemand in de "kamer" behalve de persoon die half "machine", half mens was.
Ik zag dus de schedel die open was, met de hersenen, de ene kant bedekt met folie, de andere niet.
Ik weet het allemaal niet meer heel precies, maar het lichaam was zeer erg toegetakeld, dus functionneerde het voor een deel nog met machines, het grootste deel dan.
Het rare is ook, de persoon zat op een stoel, en toen ik toekeek, was ik niet bang ofzo.
Ik was de hele tijd aan het nadenken:hoe komt het? Zal hij het halen?
Heel raar..
Tweede droom ging over een vrouwelijke dokter die geDwongen werd experimenten uit te voeren met ogen.
Niet hele oogbollen, maar "oogschellen", de pupillen (die waren groen" met nog wat oogwit er rond.
(het waren er meer dan 2 hoor)
De vrouw huilde en was zeer zenuwachtig, er was iemand anders in de kamer (die ik niet kon zien) die haar dwong een oog op t nemen met 1 of ander instrumentje, ze was zo zenuwachtig dat ze trilde, en daardoor beschadigde ze een ook, ze begon harder te huilen en ik voelde dat het erg was, dat heet oog beschadigd was.
Alleen wist ik niet echt waarom.

De derde droom is nogal stom, ik zag dokters aanlopen met een glas urine, en mijn vader werd gedwongen dat op te drinken, ik heb et em niet zien doen.
Want toen was het afgelopen.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten