zaterdag 8 oktober 2011

IK GA DOOD

Ik droom steeds, dat ik doodga. dus het proces en ik voel me zakken en zakken en zakken naar een andere dimensie. daar, zie ik aan de ene kant alle nabestaanden, die op mijn graf staan te huilen en ik zie mijn dode lichaam opgebaard in een zwarte kist liggen. aan de andere kant (waar ik mij begeef, de dood dus), zie ik mensen lopen, overledenen, in de vorm van een soort 'pop' van een vlinder. het is daar ongelooflijk eenzaam en de sfeer is drukkend. ik probeer contact te maken (met de ene kant en de andere kant) maar niemand hoort mij. deze droom is in kleur maar wel met een donkere achtergrond.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten