zaterdag 1 oktober 2011

Vakantie

Ik was op vakantie in Engeland met heel veel mensen uit mijn klas en ook uit andere klassen, en Marcel was er ook, dat is eeen grote kneus bij mij in de klas en die had een heel klein radiootje mee op het strand met doedelzak hous en hij ging toen dansen op het strand en een vreemde meneer keek toen heel boos.
Later gingen we met zijn allen naar een vakantie huisje en toen zei een vriendin van mij oppeens tegen mij : Ik heb een veel mooiere bik dan haar! En toen liet ze haar navelpiercing zien, toen zei ik : nou mijn buik is veel bruiner!
En Koen was ook mee, die ging zoenen met Janneke
en daar werdt ik boos om, want ik wilde met koen zoenen en toen ging ik de pennenbak van koen leeg pikken, want hij had zulke mooie pennen, later gingen koen en janneke zoenen en had ik ze opgesloten in een donker gebouwtje.
Op het laatst had ik nog gedroomd dat een meisje drank ging halen in de klerenkast en toen door de plank heen zakte en onder de vloer van het huis lag, toen zei ik nog: Kan je even wachten tot morgen want dan is het licht en dan kan ik alles wat beter zien.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten