zaterdag 8 oktober 2011

Dromen dat je al wakker bent

Ik wil wakker worden. In mijn droom. Maar dat lukt niet. Ik denk dat ik ook echt wakker wil worden. Met man en macht probeer ik dan uit de droom omhoog te klimmen, alsof ik me uit een diepe put moet trekken. Het is een heel angstig en benauwd gevoel. Vervolgens denk ik dat ik wakker ben en probeer het licht aan te doen. Dan blijkt dat ik nog slaap/droom. En zo probeer ik het keer op keer. Ik probeer dan bijvoorbeeld ook mijn ogen open te doen, dit lukt dan steeds maar niet. Heel naar. Uiteindelijk word ik wel echt wakker, meestal helemaal uitgeput en bang. Nou, wie wil zich hier aan wagen? Wat heeft dit allemaal te betekenen???

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten