zaterdag 1 oktober 2011

Ik was hem kwijt

Ik droomde een paar nachten geleden dat mijn vriend bij mij thuis op een verjaardag was. Ik ging even weg en toen ik terug kwam in de tuin (waar het feest gehouden werd) was hij weg.

Hij was niet op de wc, hij was helemaal nergens.
Toen ben ik de straat op gegaan en hem gaan roepen, en toen dacht ik er opeens aan dat ik hem gewoon kon bellen op zijn mobiel.
Maar ik kon toen opeens de weg naar huis niet meer vinden, en ik had mijn telefoon in mijn jaszak, dat wist ik zeker.

verder weet ik het niet meer zo goed, maar hoe raar het ook klinkt, het was voor mij een hele angstige droom.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten