zaterdag 1 oktober 2011

Doop

Ik kom in een feestzaal die vrij groot is de tafels zijn feestelijk gedekt er ontbreekt alleen het eten en de drank de zaal is verder verlaten er wordt ook geen muziek gespeelt op het moment dat ik besefte dat ik daar alleen ben zie ik een tenger manspersoon zitten aan een van die tafels hij van oostere afkomst waarschijnlijk india of pakistan hij draagt een licht blauwe mantel die die mannen daar meer dragen ik vraag hem wat er te doen is in die feestzaal hij vertelt mij dat er een doop gaat plaats vinden hier eindigt de droom hij geeft me een onbestemt gevoel vooral omdat de man me het het gevoel gaf dat het om mijn doop ging.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten