zaterdag 8 oktober 2011

Badkamerpaleis!

Ik droomde dat ik iets had afgesproken met mijn exvriend. Hij was nog niet thuis toen ik daar kwam. Zijn opa was er wel (een andere opa dan de opa van hem die ik ken). En zijn opa was heel enthousiast, dat ik was gekomen.

Ik wilde me dus eerst douchen of in bad. Ik voelde me heel onzeker. (Al met al heeft het een tijd geduurd voordat ik eindelijk in de badkamer kwam.)

Mijn oom en tante waren opeens ook daar.
Ik had een grote knuffel gevonden van een konijn. Mijn tante vondt hem heel leuk, en we praatten daar een beetje over. Toen ging ik weer op zoek naar de badkamer.

Opeens zag ik mijn oma in een keuken, mijn neefje en nichtje waren er ook. Ik geloof dat ze iets aan het bakken waren. Toen ik even later weer langs de keuken liep (wanhopig zoekend naar de badkamer) zag ik dat ze een grote roze glibberpudding aan het eten waren. Echt heel groot, en mijn neefje en nichtje hadden er ieder één voor zichzelf, en ze aten hem helemaal op, en ook nog tamelijk snel.

Ik liep door de tuin. De zon scheen, het was heel warm, en het deed me denken aan vroeger. Opeens zag ik door de heg dat mijn exvriend aankwam rijden. Ik rende snel weg, want ik wilde hem nog niet zien. Ik liep weer snel door het huis, en kwam daar zijn opa weer tegen, en ik vertelde dat ik nog steeds geen bad had genomen, en dat ik nu heel snel op zoek ging.

Ik zag een kast waar allemaal badjassen inhangen, en ik ging daarin zitten. Opeens zag ik allemaal vrienden van mijn ex aan komen lopen, ze waren allemaal vrolijk, en ze kwamen om mij te zien. Iedereen ging opeens naar me op zoek (inclusief mijn ex), en plotseling trok een meisje de kast open waar ik zat. Ik rende snel weg, de trappen op, en ik zag de badkamer. Het was een hele vreemde badkamer.

Het was een zwembad, maar dan met een bad erin. Het bad werd omhoog getrokken (vanzelf, dus niet door iemand) en ik sprong er snel in (Het was echt een heel luxe bad!!!). Toen ik in het bad zat, zag ik iedereen vanboven op de trappen kijken. Het bad begon te schommelen, en een liedje begon te spelen, het bad schommelde steeds hoger, en ik vloog er opeens uit. Toen klampte ik me vast aan de rand, en ik hees me weer erin.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten