zaterdag 8 oktober 2011

Achtervolging in droom

Ik droomde weleens dat ik achtervolgd werd en dat ik dan amper vooruit kon komen. Wat kan dit betekenen?

En dan nog iets: Ik heb een maand geleden of zo twee keer ongeveer dezelfde droom gehad: Ik fietste in mijn eentje in een bos, in mijn eigen omgeving. Opeens hoorde ik allemaal lawaai en het volgende moment kwamen er allemaal motorrijders voorbij. Het was een eng gevoel, het was ook vrij donker om me heen.

En ik liep een keer door mijn dorp heen, het was al donker en het was stil op straat. Nadat ik een poosje had gelopen kwamen er allemaal auto's met mannen voorbij, dit was ook niet echt leuk...

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten