zaterdag 1 oktober 2011

Wat betekent deze droom?

Mijn opa is met kerst 1995 overleden. Sinds een jaar, ongeveer, heb ik zo heel af en toe een beetje rare, vreemde, enge droom. Telkens als ik over mijn opa droom, wat dus maar heel af en toe gebeurt eindigt mijn droom met het volgende: ik lig in mijn bed gewoon op mijn kamer en het is net of er dan iemand tegen mijn aanduwt, zodat ik niet op kan staan of recht op kan zitten. Ik roep ook voor mijn gevoel om hulp. Het is echt een eng gevoel, want als ik die droom heb gehad durf ik vaak gewoon niet uit mijn bed te komen en het komt overigens altijd voor wanneer ik moet opstaan ('s morgens dus).

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten