zaterdag 1 oktober 2011

Dieren in dromen

Laatst had ik in 1 nacht twee dromen, in de eerste zag ik een grote rottweiler aan komen renen. Daarachter reed een auto met twee personen erin. Ik rende weg maar werd aangevallen door de rottweiler waarna een gevecht ontstond. Uiteindelijk lukte het me de rottweiler om te vangen en weg te gooien over een hek. Meteen daarna droomde ik dat ik aangekeken werd door een leeuwin en vervolgens zag ik 2 leeuwen die op mij afrenden. Net voordat zij aanvielen werd hun aandacht kennelijk afgeleid en vervolgden zij hun weg. Over honden en leeuwen is wel wat te vinden doch niet in deze context. Verder droom ik over doodgaan en over het verlies van geliefden.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten