zaterdag 1 oktober 2011

Vreemde maar grappige dromen

Ik heb een aantal weken mijn eigen bruiloft gezien.
ik was heel mooi gekleed,2 jurken,een lange en een korte.
de lange jurk was voor de plechtigheid,en de korte voor de dans.
maar de man in kwestie,zijn gezicht heb ik niet kunnen zien.
wat betekend deze droom?
ik vond hem wel heel grappig,en is mij ook bijgebleven.


een andere droom ging over dat ik kinderen kreeg.
niet zo raar denk je dan,maar ik kreeg een vierling.
en dan sta je even heel raar te kijken.maar ik was intens gelukkig.
2 meisjes,en 2 jongens.heel lief,en het ging ook allemaal
van een leien dakje,ja,ik had wel hulp.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten