zaterdag 1 oktober 2011

Treinen

Ik droom over treinen en ik sta er persoonlijk in. Maar het overstappen vind ik altijd zo moeilijk in mijn droom .En in mijn droom moet ik ook een heel stuk lopen,wil ik die ene trein nog halen,vanuit die andere trein.Snappen jullie het nog? En als ik dan bijna bij die ene trein ben,dan rijd dat ding zo voor me snufferd weg.Ik snap er helemaal niks van.

Ik weet dan wel dat als je een droom gehad heb,en die wil je niet meer krijgen,omdat de ervaring zo naar was.Dan kan je van te voren al zeggen,voordat je gaat slapen,dat je die ene enge droom niet meer wilt zien.Ik droom vreselijk veel,en vaak symbolisch.Maar ik zou echt niet de betekenissen ervan weten.

Ik droom ook zo veel over een lift.In een flatgebouw.En die gaat dan met een rot gang naar boven.Vreselijk.En in het dagelijkse leventje,die ik heb,heb ik dan ook nog eens hoogte vrees.Dus die droom vind ik echt niet fijn.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten