zaterdag 8 oktober 2011

Niet kunnen bewegen.

Ik droomde dat ik werd belaagd door dingen of geesten die mij bang maakte. Ik wilde het licht maar aan hebben. Er zit een schakelaar boven mijn hoofd. Ik drukte en drukte maar er gebeurde maar niets. Ik raakte helemaal in paniek want ze hadden mij bijna te pakken. Ik droomde dat mijn man opstond op dat moment en bij de slaapkamerdeur stond waar ook de lichtschakelaar zit. Ik smeekte of hij het licht aan wilde doen en schreeuwde héél hard NEEeee......!!! omdat hij het licht niet aan deed en gewoon door de deur wilde gaan. Op dit moment maakte mijn man mij wakker omdat ik lag te schreeuwen. Ik was dolblij maar kon ook geen woord uitbrengen over wat er was gebeurd. Toen zijn we weer gaan slapen en ben ik gaan dromen over de oorlog. Wat ik hiervoor al beschreven heb in een vorig stukje over OORLOG!

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten