zaterdag 8 oktober 2011

Rare droom

Op een gegeven moment stond ik bij mij thuis boven, op de overloop, en ik probeerde voor iets weg te rennen, maar dat ging niet omdat ik me niet echt kon bewegen, ook al probeerde ik weg te rennen, ik bleef stilstaan. Ook kon ik geen geluid maken, ik probeerde te roepen of te schreeuwen maar dat ging niet, want er kwam geen geluid uit m'n keel. Ook kan ik me iets herinneren van een of ander "wezen", volgens mij was er iets waar ik bang voor was. Volgens mij heb ik het daarom nog steeds dat als ik ergens alleen ben (en vooral als het donker is), ik constant om me heen zit te kijken of er niet "iets" is.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten