zaterdag 8 oktober 2011

Drie ogen

Ik droomde dat ik me al een tijdje niet zo lekker voelde, en ik werd onderzocht (op school???) en ze hadden een of ander apparaatje, en toen zeiden ze tegen me: Oh, je bent dood.

Toen moest ik dus tegen iedereen gaan vertellen dat ik dood was. Dus dan ging het zo: Hey, hoe gaat het? En dan zei ik: Ik ben dood. En de reactie was gewoon zo van: Oh, boeiuh, net of ze er niks om gaven of zo.

Ik werd steeds meer onzichtbaar of zoiets, want niemand zag me meer staan. Als ik tegen ze ging praten, dan pas zeiden ze iets.

Ik voelde me heel eenzaam, en ik lipe door de stad. Opeens zag ik een grote tuin (ik stond achter de heg, en ik keek de tuin in) en in die tuin zaten allemaal vrienden van me, en ze hadden veel plezier, en waren aan het schommelen. De lucht was heel donker. En ze zagen me niet staan kijken. Toen werd ik wakker, het eerste wat ik dacht was: Ik moet iedereen nog vertellen dat ik dood ben!

Het is echt raar, het slaat helemaal nergens op, maar in een droom lijkt het allemaal zo echt!

Nu de droom van afgelopen nacht. Ik ging met mijn beste vriendin ergens heen, we gingen met de trein. En we liepen in een stadje, het was heel rustig, en ik kende het niet. Soms zag ik mezelf lopen, en ik zag dat ik drie ogen had. Dus twee op de gewone plaats, en dan nog een oog midden op mijn voorhoofd. Het zag er heel raar uit.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten