zaterdag 8 oktober 2011

Rare droom

Mijn droom begon met een donker zwarte (echt een doodskleur) kinderwagen. Naarmate ik verder droomde, droomde ik over mijn moeder en haar man, ze hadden samen een kindje gekregen, het kindje was met 18 weken zwangerschap geboren. In mijn droom zei een arts tegen haar dat het geen overlevingskansen heeft, maar als ze het misschien dicht bij een boom leggen op de aarde dat het misschien zou overleven. In mijn droom ging ik bij hun op bezoek en zag dus een foetus liggen vlakbij een boom in de aarde en het baby'tje leefde. In mijn droom kon ik zien dat het een meisje was. In mijn droom vond ik het nogal luguber, maar mijn moeder en haar man waren er zeer blij mee.

Daarna werd ik eigelijk wakker.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten