zaterdag 8 oktober 2011

Ademnood

Aangezien ik niet zo thuis ben in dromen en hun verklaring, hier mijn vraag.
Het zit zo: de afgelopen weken ben ik met een zeer intensieve spirituele training bezig geweest. Het is werkelijk waanzinnig wat het met me gedaan heeft, voel me herboren en een compleet ander mens (wie daar meer over wil weten kan mij mailen) Nu ben ik al een aantal jaar hier mee bezig en dus gewend aan de veranderingen die dit met zich meebrengt, maar nog nooit zo hevig als nu.
Ik ben nu bijna een week weer thuis en kijk absoluut anders tegen het leven aan dan daarvoor. Ik voel me sterk en helder en weet dat er dingen gaan veranderen en ben daar heel blij mee. Nu heb ik de afgelopen week al twee keer een heel intensieve droom gehad, nml dat ik bijna stik, ik kan geen adem meer halen. Word letterlijk happend naar adem wakker.
De situatie is in beide dromen anders. In de eerste droom voel ik mij erg gelukkig, zo erg dat het mij de adem beneemt, geen lucht meer krijg en dus beangstigt en dan word ik wakker. In de tweede droom loop ik in een gang met allemaal deuren. Ik weet waar ik naar toe wil en welke deur ik door moet, maar ik kan maar heel langzaam lopen. Ik weet dat ik pas weer kan ademen als ik die deur door ben. Dat red ik maar net... heb bijna geen lucht meer, ga door de deur en word happend naar adem wakker. Nou kan ik die gang met deuren nog wel verklaren, maar het gebrek aan lucht vind ik toch heel eng.
Wie o wie kan mij deze dromen verklaren!

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten