zaterdag 8 oktober 2011

Steeds donkerder

Ik heb sinds een tijd een regelmatig terugkerend thema in mijn dromen: het wordt steeds donkerder in huis. Ik ben thuis, waar dan ook thuis is in mijn droom en alle lichten gaan kapot. Soms gaan de lichtbolletjes langzaam uit, eerst de ene kamer, dan de andere. Ik ben ook alleen in huis. En dan is er uiteindelijk nog maar een lampje over en dat gaat dan ook uit. Het is dan aardedonker in het huis en de stroom is uit en alle lampen zijn kapot. Om kaarsen aan te doen, daar denk ik niet aan, daarbij geven ze verkeerd licht denk ik. Het is angstaanjagend. Soms vlucht ik het huis uit. Het licht gaat niet meer aan overigens. Meestal word ik bang wakker.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten