zaterdag 8 oktober 2011

Mijn kind

het is een mooie zonnige dag wel heel raar want er heerst oorlog,ik loop mijn dochtertje van 7 maanden naar buiten de zon in door de straat en de hoek om om de hoek staat een kerk.
Ik ga daar naar binnen het is er koel en donker met allemaal nissen en geen banken.
er komt een vrouw naar me toe en die vraagt wat er is ik ben moe en mijn baby moet eten.
Ze zegt geef je kindje maar aan mij en ga zelf maar even in een nis liggen om te rusten.
Later word ik in paniek wakker en ga mijn kindje zoeken.
Die vrouw komt er weer aan en ik vraag in paniek waar is mijn kindje.
De vrouw neemt me mee naar buiten op de trap van de kerk en de zon schijnt en het is erg warm.
Er komt een zalm kleurige lijkwagen langs en ze wijst en mijn bange gevoel word bewaarheid mijn kindje ligt daar in.
Maar ze is niet dood ze wordt ergens voor opgeofferd is mijn gevoel.
Toen werd ik wakker met dat zelfde paniek gevoel nog bij me en ben snel naar de kamer van me dochtertje gaan kijken .
Nu is mijn dochter 11 jaar oud toen ik die droom had was ze 2 jaar.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten