zaterdag 8 oktober 2011

Heftige dromen

Sinds een tijd heb ik een nieuwe vriend en als wij samen slapen, (2 a 3 x per week) dromen we allebei hele rare dingen en onthouden we de dromen. Ik heb wel vaker periodes waarin ik dromen onthoud, maar nu onthou ik zo'n 3 dromen per nacht. Het zijn allemaal heel verschillende dromen die weinig met elkaar te maken hebben. bv :
-ik zit in een spel wat ik niet snap en word dan doodgeschoten, opeens ben ik weer aan het begin van het spel.
-ik ben ergens met mensen die ik ken, maar ze zien er anders uit. (ander persoon eigenlijk,maar ik herken ze wel)
-er staat een meisje voor mij waarmee ik aan het spelen ben en ineens wil ik haar vermoorden, ik knijp haar keel dicht en gooi haar op de grond.
-ik loop in mijn huis maar ben de weg helemaal kwijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten