zaterdag 1 oktober 2011

Terugkerende nachtmerrie

Ik was bij mijn ouders thuis die net waren verhuisd naar een oude boerderij. Ik zou daar slapen en dat was al de tweede keer. Mijn kamer was op zolder. Die zolder was ouderwets bruin met van die echte oude balken. Het bed waar ik in sliep was extreem groot. Ik ging even liggen en een tijd later werd mijn lichaam ruw omhoog getild door een onzichtbare macht. Ik zelf keek van een afstand naar mijn eigen lichaam. Mijn lichaam zweefde boven het bed en mijn ogen rolde wit weg. Ik kon niets anders doen dan het over me heen laten komen. Ik was angstig want ik was de controle over mijn lichaam totaal kwijt en ik kon niets doen. Ik kon ook niet terug naar mijn lichaam. Ik schrok wakker.

Toen ik wakker werd, was ik zo bang dat ik niet eens mijn bed uit durfde en mijn vriend werd maar niet wakker. Elke keer als ik mijn ogen dicht deed ging de droom in mijn hoofd weer verder. Dit keer veranderde mijn lichaam van positie. Ik zweefde nu in verticale stand boven mijn bed en mijn ogen bleven rollen.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten