zaterdag 1 oktober 2011

Nachtmerrie of droom?

Ik heb vannacht en enkele maanden geleden een nare droom gehad. Ik droomde dat ik uit de auto stapte (het was schemerig: het werd dus langzaam donker buiten) en toen ik dat deed kreeg, kwamen er een paar (blanke) mannen aan die mij wilden verkrachten. De plek waar het gebeurde was voor mij een bekende plek, want ik kwam er eerder altijd: ik reed deze weg naar mijn school.

Vannacht droomde ik dat ik uit de auto stapte vlakbij een plaatsje bij mij in de buurt en nu kwam er een zwarte man en nog enkele andere mannen aan en de zwarte man wilde me verkrachten. Ineens veranderde de situatie: we stonden bij mij thuis. Ik probeerde met mijn mobiel 112 te bellen en dat lukte nog niet. Toen werd ik wakker.

Bekijk wat de betekenis van deze droom is op GroteBeer.Net. Op het forum zijn verschillende mensen die kunnen helpen met droomuitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten